dijous, 5 de gener del 2012

Carta als Reis

 


  Avui que estem esperant que vinguin els reis i que tanta gent els hi ha fet arribar la seva carta de desitjos, jo també en vull escriure una.
  I no vull caure en els tòpics de Pau, Amor, Solidaritat... No, més aviat vull fer esment en aquelles paraules antigues, gairebé oblidades o que han perdut el seu sentit.
I jo voldria demanar, per què no? Seny, Caritat, Bonhomia, Pietat, Compassió... Oblidades, ridiculitzades, monopol.litzades per certs sectors, que els hi han donat un sentit, diriem, enganyós. Així caiem en aquest individualisme, egoisme diria jo moltes vegades, que es practica tant actualment, on tothom s'ha d'espavilar per ell mateix, tothom ha d'arribar a tot arreu, i el ben estar  individual és el primer.
  Bé i que cadascú apliqui aquests mots com cregui, no vull caure, en tòpics, ni, contrariament, en allò políticament incorrecte, crec que cadascú trobarà el seu moment per aplicar-les. Però pensem que hi ha persones de diferents maneres i que de diferents maneres poden necessitar de nosaltres.
  I ja sabéu, Seny, Compassió i potser Esperança per a tots, i una mica d'Alegria, felicitat i Amor, Sempre.
  Estimats Reis Mags ens portarem bé.












 

2 comentaris:

  1. Tot amanit amb il.lusió queda sempre millor, encar que siguin coses molt simples. Val la pena tenir-la aquesta nit

    ResponElimina

M'encanta que em deixis un comentari/ Je suis très heureuse de ton commentaire