dimecres, 24 d’abril del 2013

Un Llibre i Roses

Avui és dia de llibres, per tant de l'escritura, que és compartir.
Jo vull compartir amb vosaltres dues coses especials, diferents.
Avui he tingut la meva rosa, com no? tmbé tenim el nostre llibre, novel.la, assaig.
Però hi ha coses que ens fan la vida més plaent, més dolça, màgica, fins i tot.
Quan he llegit avui el blog de Princesa Nadíe hi he trobat que ens parlava d'un Llibre, avui toca.
Però, un llibre, especial, diferent màgic. I mira, m'encanten aquests llibres, però són cars, però no sé ni com he corregut a la llibreria (i això que ja ho tenia tot).
He mirat, tocat, olorat, i he trobat una joia, especial, diferent, màgic.
 
Princeses de Rondalles de Su Blackwell.
 


 


 
 
Atreviu-vos! Cal ser nen una altra vegada.
 
I després, uns bombons.
Els bombons de la Pastisseria Poy per Sant Jordi.
Irressistibles!!!
 

 
 
Xocolata blanca amb un cor de xocolata negra amb regust d'essència de rosa.
Goseu!
 
Els meus regals de Sant Jordi...
 
 
 

13 comentaris:

  1. Ce serait bien que nous fêtions aussi Saint Jordi.
    Graous graous, bisous.

    ResponElimina
  2. Bonic, bonic... i dolcets, dolcets...
    Al final no ens vam trobar... és clar amb la gentada que hi havia
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  3. Après le matériel d'écriture, la lecture !
    Nous fêtons aussi la Saint Jordi en Catalogne du Nord.
    Bisous, Sara. Caresses aux félins.
    Miss Tigri

    ResponElimina
  4. bonjour Sara
    je connais bien cet auteur de livre Su Blackwell
    j' adore les livres " POP - UP ou " Carrousel
    j' en ai plusieurs que je montre de temps en temps
    j' aime les découpes en papier
    dernièrement j' ai acheté "il était une fois " de Benjamin Lacombe
    je te souhaite une agréable fin de journée
    aujourd'hui j' ai mal partout - aux reins et aux genoux

    tendresse
    edith

    ResponElimina
  5. Ce livre me plait beaucoup, je l'aurais bien vu dans la bibliothèque dont je me suis occupée pendant longtemps ! Et puis les roses sont là aussi, les traditions de la saint Georges sont respectées !!!
    Belle journée Sara !
    Grosses bises
    Cathy

    ResponElimina
  6. Qu'elles sont belles ces images en 3D ! J'adore !
    Les petites friandises de Jordi me tente bien aussi !
    Bises et belle journée

    ResponElimina
  7. quins bombons mes bons !!!
    quina festa mes maca la nostre DIADA de Sant Jordi ...
    que passis un molt bon día
    Rosa

    ResponElimina
  8. Très bel ouvrage avec de belles illustrations en 3 D. La tradition a bien été perpétuer avec petits bonbons en forme de rose et ils sont très beaux.Bisous

    ResponElimina
  9. Des livres magnifiques,et de délicieuses gourmandises pour les accompagner!

    ResponElimina
  10. ¡Hola Sara!
    Acabo de visitar el blog de una buena amiga...de Terrassa y nos ha ofrecido un paseo por su ciudad en el dia de Sant Jordi y ahora me encuentro esta penúltima entrada tuya ¡con postre incluido! puede decirse que, con los ojos cerrados he pasado el dia con vosotras♥
    El libro es precioso, que ilustraciones tan maravillosas tiene y esos bombones...deben de estar riquísimos y seguro que ni engordan ni nada.
    Besotes♥

    ResponElimina
  11. Je ne suis pas sortie hier, trop à faire à la maison. Mais du soleil plus ou moins voilé, toute la journée.
    Je te souhaite un meilleur temps pour aujourd'hui.
    Gros bisous

    ResponElimina
  12. Fantàstica Sara !!! M'encanta que t'hagis comprat un llibre de contes, em sembla genial i a més sembla preciós
    1 petó

    ResponElimina
  13. Je suis fan de ce genre de livres enchantés et plein de magie .

    Bises Sara caresses aux félins,
    Marie,

    ResponElimina

M'encanta que em deixis un comentari/ Je suis très heureuse de ton commentaire