dijous, 10 de gener del 2013

Ens Resta...



Després..., després de les festes.
Ens quedem buits?
La casa buida, la família marxa, tothom a la feina.
El nostre cor es queda buit, resta buit de companyia, de caliu, se'ns fa un forat,
i cal que respirem a fons. Ara agafem aire i omplim-nos d'amor.

Ens quedem plens?
Tenim tot allò que ens resta.
Després d'un dia de Reis ple de joia, companyia,...paquets!




Ara tot obert, al lloc, qualificat i valorat. Ara amb la casa en ordre, amb la vida en ordre,
admirem, gaudim, respirem l'aire d'aquest nou any.

Ens resten els records, els bons moments.






Ens resta l'estrella de la il.lusió.


El coratge, l'empenta,...endavant.
No, no vull abatrem, no vull viure aquesta tristor en l'ambient, estic cansada de plànye'm.

Ens resta l'amistat, els seus presents.



I ens resten els regals, els obsequis de Nadal i Reis.
Perquè no? ens fan la vida més dolça, més...plaent.
i ens omplen d'espectatives.
El perfum de Xavier

 
Nits especials...?

L'estada, regal de mon germà...a on? descans,...encant...

I les sabatilles, cal comoditat a casa.



I em resta la meva orquídia que ha florit. Tot just ara, al final de les festes.
Les meves cures donen el seu fruit...



I resta aquest regal que ja ha passat el Nadal amb nosaltres i que aquí està, dolç, manyac.
                      Un encís, un encant. Pierrot                            




Espereu, il.lusioneu-vos. Però moveu-vos, no us deixeu trepitjar per aquells qui el valor més important és l'adquisició i la possessió sense sentit, sols per acumular.
No acumularé mai, allò que tinc té un significat i sempre és il.lusió.








27 comentaris:

  1. Amb aquestas sabies paraules que ens has dedicat poc o res hi puc afegir. Jo també soc un ànima lliure i molt poc acumulativa. Sempre il·lusió.

    Una abrçada, Agusti Cangrejo Grande

    ResponElimina
  2. merci pour ton adorable visite Sara ...
    Une très bonne année 2013 à toi et tes proches !
    Bonne journée
    Cat(Patines & cie)

    ResponElimina
  3. Ton chat est magnifique et j'adore ton petit ange en verre. Les chaussons, j'ai les mêmes, en rose.
    L'année est passée si vite et en ce moment, j'ai moins envie d'aller me promener. Il faut que je me booste !
    Bises et belle journée !

    ResponElimina
  4. hello,
    je connais ce "Blues " des après fêtes
    le minou est magnifique
    tous vos cadeaux sont magnifiques
    vous avez été gâtée
    bonne journée
    en Normandie nous avons un soleil magnifique
    qui réchauffe nos coeur
    tendresse
    edith

    ResponElimina
  5. Un article molt bo i plé de tendresa, jo també ho he tret tot avui i hem fa una mica de pena perque els Nadals m'agradan molt.
    Uns regals molt bonics i unas sabatillas molt calentetas.
    Bon cap de setmana.
    un gros petó
    Rosa

    ResponElimina
  6. Nosaltres encara no em endreçat el nadal, ninos, espelmes i garlandes ens acompanyaran fins la candelera. A casa l'àvia es feia així, la mare també ho fa i nosaltres ho continuem.
    Però t'he de dir que el retorn a la normalitat, a la rutina ja el necessitàvem.
    Ptnts a tota la família
    Dolça

    ResponElimina
  7. Tout le monde est parti et nous nous retrouvons avec nous-mêmes dans un appartement vide mais riche de souvenirs et d'écho de joie, de rire.
    Nous allons retrouver notre quotidien tout aussi riche et joyeux.
    Bises et belle journée !

    ResponElimina
  8. Ohh que maravilla!
    Pierrot me ha robado el zorazón!
    soy tan gatuna ^^

    y esta entrada tiene la magia de los Reyes y me gusta tanto!

    besitos
    ^^

    ResponElimina
  9. Bienvenue à Pierrot. Il est magnifique et ses yeux bleus sont de toute beauté. J'espère qu'il va pouvoir se faire accepter par tes deux chats ! ce n'est pas si simple. Kiki donne beaucoup de coup de pattes à notre nouvelle venue Lili. Espérons qu'avec le temps leurs rapports s'arrangent. Bon week-end Tinta. Bisous. Cricri

    ResponElimina
  10. Un très joli billet douceur.
    Oui c'est vrai les fêtes sont terminées, les déco rangées, la maison s'est vidée mais vite le printemps avec son renouveau n'est pas loin.
    Courage et à très vite.
    Bisous.
    Lylou
    Merci de tes visites sur mon blog.
    Tu as aimé Coco Noir ? Je l'ai testé à sa sortie, j'ai aimé mais j'ai vraiment une préférence pour Coco que je porte depuis 1984 !

    ResponElimina
  11. tu as été gâtée !! Beau billet !!

    Trop beaux tes chats !!

    Bisous ma Sara !!

    Nath

    ResponElimina
  12. Trop mignon on a envie d'y faire pleins de papouilles !
    La magie de Noël est partie mais il nous reste un peu moins de 365 jours pour préparer son retour.
    Bises
    SoSo
    ****

    ResponElimina
  13. Quelle adorable bouille (un peu tristounette), ce Pierrot !
    Caresses aux félins. Bises, Sara.
    Miss Tigri

    ResponElimina
  14. tu as été joliment gâtée, caresses à l'adorable chat et bon dimanche
    Nat

    ResponElimina
  15. Je suis contente de te faire plaisir.
    Bises et bon dimanche !

    ResponElimina
  16. Belle année à toi aussi.

    amicalement,

    manon

    ResponElimina
  17. Hola, llego aquí desde el blog de Manon donde te he leído alguna vez. Me gusta que se cuiden las palabras en los blogs, que se les dé importancia, que envuelvan las fotos. Me ha gustado lo que he visto y... me quedo. Además adoro el francés aunque casi se me haya olvidado ya, y veo que tienes muchas seguidoras "vecinas". Saludos.

    ResponElimina
  18. ¡Hola Sara!
    Estoy aprovechando estas útimas horas de domingo para ponerme al dia con los blogs de las amigas, felicidades por tu preciosa entrada con la que, además, estoy totalmente de acuerdo. No es cuestión de cantidad ni de precio, sino de calidad, cariño y justo lo que se necesita, al menos asi he entendido la esencia de tu mensaje.
    ¡Me encantan esas zapatillas! pero Pierrot con esa mirada...¡que lindo es!
    ¡Feliz lo que queda de domingo y feliz semana!

    ResponElimina
  19. Les enfants reçoivent deux fois des cadeaux ? Moi qui les trouve déjà bien gâtés à Noël, je n'ose pense à ce que cela serait si il fallait faire comme chez toi !
    Bises et bonne journée !

    ResponElimina
  20. Et pourtant c'est Paris !
    Bises

    ResponElimina
  21. un bien joli billet avec de superbes paquets et de beaux cadeaux !!! merci pour ton mot adorable sur mon blog , bisettes , flo.

    ResponElimina
  22. Moi aussi après les fêtes j'ai toujours un petit coup de blues quand les fêtes sont finies, et qu'il faut tout ranger ! Mais il reste les souvenirs et les cadeaux ... Qu'il est beau ton Pierrot, c'est un nouveau chat ...?
    Très belle journée et merci pour ton adorable visite chez moi !
    Grosses bises
    Cathy

    ResponElimina
  23. Hola! he venido a ver tu blog y me voy a quedar. Me encanta tu "rinconcito"...ah! y también esas zapatillas y Pierrot...tan dulce!

    Besos
    Victoria

    ResponElimina
  24. Pierrot est adorable ! Et tu as été joliment gâtée !
    Douce soirée
    Bisous

    ResponElimina
  25. Oui, il le faut car es occasions de manger ne manquent pas en ce moment !
    Bises et bonne journée !

    ResponElimina
  26. Quel beau petit chat !
    on dirait le frère de Norma!
    belle journée à toi et merci de tes visites
    bises
    Sophie

    ResponElimina
  27. Hier, je n'ai pas trouvé agréable de se promener à Paris. Le vent glacial, la pluie , ne nous
    ont pas fait de cadeaux.
    Bises et belle journée !

    ResponElimina

M'encanta que em deixis un comentari/ Je suis très heureuse de ton commentaire